Vrednost in cena

Največ nemira vnaša višina zneska, ki ga Petrol d.d. dolguje H12 d.d. Svoja nečedna početja “Petrolovci” skušajo zbanalizirati in jih prikazati kot absurdna, vedno znova pa pokažejo svoje omejitve v razumevanju tako samega posla, kot tudi pravnih okvirjev. Hvaležni smo moderni tehnologiji, ki nam omogoča, da se vsako stvar da prevereti dobesedno v vsakem trenutku in kjerkoli. Danes Vam predstavljamo razliko med VREDNOSTJO in CENO.

Petrol se brani, da uporaba blagovne znamke ni vredna toliko, kot je bila zaračunana.

Insolventni dolžnik se brani z vrednostjo, ker je vrednost subjektivna kategorija, ki je povsem relativna. Pojasnilo: ista stvar ali ista storitev je lahko različnim ljudjem in različnim podjetjem, v različnem času, na različnem kraju različno vredna.

Primer relativnosti vrednosti: Liter vode v Sloveniji, po tem ko ste ravno popili že tri litre, ne boste pripravljeni plačati niti 20 centov, ta isti liter vode pa boste v puščavi pripravljeni plačali miljon evrov ali več (tudi, če se boste morali zadolžiti), če ste že 10 dni v puščavi brez vode in bi brez nje umrli.

Predlagatelj pa se v predlogu stečaja zoper Petrol opira na ceno, ki je objektivna in absolutna. Cena je bila določena v javno objavljenem ceniku, na računu je nedvomno zapisano, da so storitve obračunane skladno s cenikom. Petrol je bil tudi pisno obveščen o uporabi blagovne znamke (pred obračunskim obdobjem računa), zato bi lahko pravočasno prenehal z njeno uporabo glede na to, da si je očitno (kljub vsem koristim, ki mu jih je prinesla) ne more privoščiti – in je tudi zaradi njene uporabe postal insolventen.

Primeri absolutnosti cene:

“Liter vode s ceno 20 centov ima ceno 20 centov, ne glede na to ali ga ne želite kupiti po predhodno popitih treh litrih vode v gostilni v Sloveniji, ali ga kupite pri potujočem trgovcu v puščavi kjer vam reši življenje po 10 dneh brez vode.”

Torej, tako kot mora vsak od nas, ko natanka na Petrolu, plačati ceno za gorivo, ki je javno objavljena (navadno na točilnem mestu), kljub temu, da nimamo nobene pogodbe s Petrolom, in da je cena v primerjavi z vrednostjo nafte na svetovnem trgu absurdna,  tako mora sedaj Petrol plačati ceno za uporabo blagovne znamke, na katero je bil predhodno pisno opozorjen in za katero obstaja javno objavljen cenik, kljub temu, da ni želel podpisati dogovora oz. pogodbe o uporabi le-te!

SHARE

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja